fredag 1. januar 2010

Godt nyttår!

Ja, da har det nye året kommet nå er vi i 2010.Helt utrolig!
Synes årene bare går fortere og fortere! Kan jo huske vi feiret år 2000 som det var i går, men det er jo altså 10 år siden!
Dette året har jeg bestemt at det skal bli bra, håper jeg får lov til å begynne å jobbe igjen og at scrappelysten varer mer enn bare ett par månder!
Nå gleder jeg meg fælt, for jeg bestilte meg en ny golf i midten av oktober og den har ikke kommet enda, så nå har vi blitt lovet at den kommer førsten av februar, livet skal bli så mye lettere med to biler i steden for en!
Håper alle hadde en super nyttårsfeiring og ønsker alle ett riktig godt nytt år!
Så prøvde jeg å ta noen bilder av nyttårs rakkettene, men dette var litt vanskelig men fikk noen da:) Ble veldig uklare bilder, ser ut som det snør egentlig. Det snødde mye før tolv i går,men det var vel mye snø i lufta eller noe sånn.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar